27 Aralık 2012 Perşembe

bir ev...


13 yorum:

  1. Ne ilginç detaylar var bu evde: )
    O yatak odasındaki küvet dekor amaçlı konmamıştır herhalde, o banyodaki elbisevari modelde ne inesi, insan korkar gece gece onu görünce: )

    YanıtlaSil
  2. çok güzel, çok ferah ve çok sıcak :))

    YanıtlaSil
  3. Kitaplar ve okuma köşesine, yer minderlerine, kalpli detaylara ve kuru ağaca bayıldımm..

    YanıtlaSil
  4. Ben en çok şekerlemelere bayıldım :) görüntü harika. Ayrıca kalpli yastık çok hoş görünüyor.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Çok huzur verici, hem basit hem minik detaylarca zengin, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Her odası ayrı ayrı ne kadar hoş! Her zaman ki gibi çok hoş detaylar paylaşıyorsunuz , bakmaya doyamıyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
  7. Çam ağacı şekerliğe bayıldım, ne kadar güzel her şey.

    YanıtlaSil
  8. Tek kelime ile muhteşem
    Meşe meşe olalı böyle şıklık görmemiştir

    YanıtlaSil
  9. evimin dekoruna karar veremiyorum bu kadar güzellik karşısında... aklım karıştı her post ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  10. ben yine kitaplığa ve okuma köşelerine bayıldım :)
    bu arada yeni yıl kartını aldım çok mutlu oldum...ayraçı çok sevdim...
    bakalım sende benim kartımı sevecek misin:)keyifle sağlıkla nice yıllara...

    YanıtlaSil
  11. hangi birini söylesem ki bütün detaylar çok güzel.

    YanıtlaSil
  12. Sanırım ben beyaz mutfakların tutkunuyum:))

    bir de iyi yıllar şimdiden :))

    YanıtlaSil
  13. herşey çok güzel. Paylaşan gibi:))

    YanıtlaSil