31 Mayıs 2012 Perşembe

bir fotoğrafçı...Jordi Canosa....

fotoğraflar...buradan...

18 yorum:

  1. süpersin ya otur tam gün bloğu incele sıkılmaz insan hiç valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastaköşesi...,
      ne güzel bir yorum bu:)))
      sağolasın......

      Sil
  2. amanin ne yazacagimi bilemedim, yazdim sildim, yazdim sildim...
    ev oyle guzel ki dimagim tutuldu ovecek cumle bulamadim :)))
    benim olsa keske diyeyim ve gideyim :D

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. followme,
      profesyonel fotoğrafçı çekimlerinin farkı:)))

      Sil
  4. harika ama yaaa =)

    YanıtlaSil
  5. çok modern yaaa. bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir ev, çok klas fotoğraflar Cepaynam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı,
      evet...bakınca çok güzel...
      ama böyle evde yaşamak...
      sanırım bana göre değil:)

      Sil
  7. Asma kattaki, taş duvarla bütünleştirilmiş raflara bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceylinin annesi,
      taş duvar son dönemde sıkça gördüğüm,
      ve sevdiğim bir ayrıntı:)

      Sil
  8. Çok güzel paylaşımlar .Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. EN GÜZEL YORUMU PASTA KÖŞESİ YAZMIŞ OTUR AKŞAMA KADAR CEP AYNASININ SAYFALARIN DA DOLAŞ BİR NEBZE SIKILMAZSIN. HARİKAYDI...

    YanıtlaSil
  10. Vuslatcığım,
    sağolasın:)
    çok hoşuma gitti bu yorum...

    YanıtlaSil