17 Ağustos 2009 Pazartesi

karışık...

bugün obuzanın doğum günü..



mutlu yıllar canım,mutlu yıllar...
seni seviyorum...

niye bu pasta...
bir siyah-beyaz seversin...
iki ayakkabı seversin:)))
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ft ye devam...
haftasonu tembellik ettiğim için kızdılar...
ama olsun bakalım...

çalışmaları hızlandırıyorum artık...
ben sol bacağımı kaldıramazken 1 kglık kum torbası önerildi...
korkup duruyordum...
bugün...
kaldırabildim bacağımı... sıra kumtorbasında...
heyyyooooo...
bacağımı yataktan kaldırabildim...

-yatak kenarında oturup bacağımı uzatıp,bükmeye çalışıyorum...
-yüzüstü yatıp dizimi bükmeye çalışıyorum...
-bacağımı yataktan kaldırmaya çalışıyorum...
-yürümeye çalışıyorum...



sol dizim...
duy beni,
duy sesimi...
ha gayret....................

2 yorum:

  1. ha gayret canım benim bu günlerde geçecek geçmişten bir anı olark anımsanacak buralardan bir esinti olsun hadi gari gülüm

    YanıtlaSil
  2. 3.yü yazmamışnn bebişm çokk saol btanemm benim hep beraberr nice mutlu yıllara inşallaahh=))en kısa zamanda eski kıpır kıpr haline dönüceksn eminim buna bak daha alışverişe gitçez snle;)):D bu yıl paçayı kurtardın ama acısını çıkartırm:D:P öptümm çokk çokk..

    YanıtlaSil